rubriker e överflödiga

Yesterddaaaay all the troubles waassss so far aaaaway but now... Okej fel text men whatever :D Igår va en ganska skön chilldag. Kollade som sagt på när Jojjo dansade o sen gick vi hem till henne. Jag, hon o Paula som oxå kom senare kollade på film (oväntat, aight? :P) o sen gick jag hem o käkade some våfflor, det va ju våffeldagen liksom :D Sen drog jag till Jojjo.L och träffade J.L, Sofie och Jenna.

Sen idag har jag vart i stan med Jojjo.L. Fikade o kollade på lite kläder. Träffade även Jenna o hennes kompis Malin där inne. =) Sen efter att varit en sväng på stureplan :S (många anledningar varför jag inte hänger på stureplan, men en av dem kom gående på andra sidan gatan o jaa...) så åkte vi hemåt o nu sitter jag här o väntar på att Jojjosarna ska komma hit. Singstar kvääääll + kolla lite på s.y.t.y.c.d.s. :D Har upptäckt att jag skriver grymt detaljerat, måste va ganska tråkigt att läsa :S Men jaa mitt närminne e inte det bästa så vad ska jag göra :P Snart kommer jag börja skriva exakta klockslag oxå. :P


Fika i Slussen, Jojjos latte =)
image1056

image1058

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback