påskafton

Wiiie Ibiza i sommar. Party party :D

Trodde nästan jag skulle dö igår :O Jag o Jojjo.F va ute på promenad efter att ha käkat middag hos henne (planerade inför i sommar, Ibiza here we come :D) O iaf när vi e borta i närheten av Vinsta typ så går vi förbi en man som e ute me sin hund(observera sin stora(!) hund) Hunden är helt lugn när vi går en bit ifrån den men precis när den kommer jämnsides med oss så börjar den skälla o nafsa efter oss. Jag blev så chockad att jag typ frös till o Jojjo hon sprang rakt ut i gatan XD Seriöst jag fick värsta synen framför mig av hur hunden bara nafsar tag i mitt ben o biter sönder det så att jag aldrig skulle kunna gå igen. Läs för mycket i tidningen om såna grejer antar jag :P Typ veckans händelse: Johanna nästan uppkäkad av hund XD

image1054 Nu ska jag gå o käka efterrätt :P

Glad påsk till alla människor som råkar läsa det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback