no rubrik här

Mentorsgruppen visade sina shrektrailers idag. HAhahahahah XD

Igår satt jag uppe halva natten o läste gamla blogginlägg. Så många minnen <3 Hahaha mamma o pappa måste tyckt jag var sjuk i huvet för jag satt ensam på mitt rum o asgarvade tills jag grät XD åt vissa saker. Okej nu menar jag inte att jag skrivit värsta klockrena skämten(alla som känner mig vet ju dock att jag drar de "bästa" skämten hehe :P) men det va lixom grejer som jag aha jag kommer ihåg då hände det o det o det va ahahhaahahah. Ungefär =)

image997
haha älskar hur gul jag ser ut att vara på det här kortet(taget i sjuan om nån ville veta.) Ser sådär lagom galen ut. O fråga mig inte varför jag lägger upp kortet. Allt som får mig att göra nåt annat än psykologin känns som en räddning =)


Kommentarer
Postat av: sara

hehe, mina föräldrar tycker oxå jag e lite knäpp när jag sitter o asgarvar på rummet, manga e roligt! XD

2008-03-06 @ 22:29:48
Postat av: Jojo

Sara: hahaha najs att vi har nåt gemensamt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback