minnen <3

Det e ganska galet hur långt hår jag haft. image1019
14 år gammal o hatade mitt hår galet mycket. Nu fattar jag egentligen inte varför, det såg ju ganska  fint ut XDKom hit o ni får se mig, Moa och Jojjos femtitusen galet hemska bilder från den tiden. HAhah minnen :D <3
 haha det va då det :P
Jag e så död när de upptäcker den där bilden/bilderna :O
  haha min lillebruder, visst e vi lika haha XD
 yoda XD  måste bara påpeka att alla bilderna hittills e från 2005!
   

Från 2006 nedanför:

      (sorry för alla röda ögon som förekommer :P) 
    Börjar fastna i det här med att lägga ut helt freaky bilder på mig själv :S XD


Nej nu ska jag avsluta det gooooa inlägg, mums, kanske lägger in lite fler muppade bilder tomorrow :P




Kommentarer
Postat av: moa

jäävlar vad långt hår jag hade :o - saknar !

2008-03-15 @ 12:26:00
Postat av: Jojo

Moa: vi kan sitta o ha depparkväll över våra hår XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback