måndag

För jag vill att folk ska komma ihåg att jag existerade.

My head! Just nu e allt bara sås. Drog tidigare från skolan. Orkar inte skriva långa meningar. Orkar inte tänka. Orkar inte.

Känns förresten lite sajk. Träffar alltid på människor jag känner då antingen de eller vi e försenade. Hur dåliga tider har min skola egentligen?

 Igår när jag va ute o promenera me J.F så fick jag se det här.
image1052
Jag undrar fortfarande hur i helvete den kom dit  :O

Puss på alla meningsfulla inlägg som skrivs i min blogg. Undrar om jag kan bli lika rik som Blondinbella på det här viset? Hon provocerar folk i sin blogg o skriver hur många salladsblad hon käkat till lunch. Jag skriver så "internt" att bara jag förstår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback