lovelyj day :P

Känns inte att klockan e typ 9 nu. Känns som om jag borde ha gjort lite läxor nu ehehe :P Men jaja, det får jag göra nån annan dag :D

Idag träffade jag sötaste Anna som jag inte sett på typ en månad (vi träffas grymt sällan, det e fett synd!) Vi gick på en promenad, hittade en damm med en brygga borta nånstans...ja jag vet inte var vi var. Flysta, Ängby, Bromma??? Jaa nånstans hitta vi iaf bryggan så där satt vi o snackade ett tag o solade :D Våren e på väg nu jöö :D wiiie :) Sen gick vi hem till Anna och drack te, yummie ;) E så stolt över Anna som har hela två McFlylåtar på sin dator :P Fast hon har annan bra musik på den oxå insåg jag, dock aldrig nån jag hört tidigare :P

Sen så va det hem en vända o sen åkte jag upp till Vby C med mami. Hahaha jag o mami gjorde värsta vurpan när vi stod på bussen, vet iaf nu var jag fått min härliga klantighet ifrån :D Men jag älskar min mamma ändå :D Sen mötte jag Jojjo.F o hennes kompis Lisa :) Har förresten aldrig sett så mycket folk i Vby nånsin(såg galet många som gick i samma årskurs som mig i högstadiet) :O Creepy. Aldrig sett så mycket Elkontaksfrisyrer på ett o samma ställe heller :O Ännu mer creepy. Vi gick inte direkt till K:fem sen för det var så grymt mycket folk där o sen nåra galna typer som var 3-4 meter uppe i luften o spelade på trummor typ XD Sajk. Men när vi kom in där senare så va det lite mindre folk o vi kollade snabbt runt i alla affärerna typ. Jag ska dit igen när hela yran lagt sig o köpa galet mycket kläder :D Fast jaa det e ju mest märkeskläder...men det löser sig :) (oj aha upplevelse, det va därför alla elkontaktsfrisyrer va där! haha)

Heta kläder eller hur :S XD
image1059


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback