lose my voice

hahah jag tror jag gjort sönder en spegel. XD Idag har min röst nästan försvunnit o igår på dansen kändes det som om all kraft bara rann ur mig :S Jag som verkligen ville dansa igår o så blir allt bara sås :( Men jag o Jojjo funderar på att gå på påsklovslägret. Då får jag dansa :D Om jag e frisk vill säga. Fattar inte riktigt varför jag måste bli sjuk precis den här veckan. Det e så mycket jag måste hinna med. Nej men jag ska försöka se det från den lite ljusare sidan. Det e inte foten jag behövt amputera(nog för att det gör ont i den just nu men jag ska sluta klaga nu :D)

Idag slutar jag 12.20 jippie :D

Nej nu ska jag stänga ner datorn, datalektionen slutar typ nu. :P

Längtar tills på fredag :D

Kommentarer
Postat av: sara

haha orka ha data på morgonen, när man kan va ledig som jag är,hehe
jojo, när vill du ha din biljett? glömmer hela tiden att ta med dem till er XD

2008-03-05 @ 14:28:42
Postat av: Jojo

Sara: Men skryt inte jag slutar den 4e juni så det e chill, dessutom går jag sammeeedia, vilket betyder att det e ganska chill typ alltid :P
Kan ta biljetten när det passar dig =)

Postat av: sara

hahaa, men jag slutar oxå den 4:e XD

2008-03-06 @ 22:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback