lördag

Det där med att sova hela lovet...hejdå med det.

Jag, Paula o Sara har idag varit uppe i Vby. Kollade på skor. Seriöst jag bor typ i centrum nu. Om jag börjar hänga vid t-banan, kill me, okej? Vi kollade på skor o tog en fika o planerade fett mkt grejer :D I sommar kommer det hända saker =) Om ekonomin funkar vill säga :P

Neej nu ska jag leta reda på systemkameran. Har noll inspiration för vad jag ska hitta på ikväll. Fast jag får känslan av att papi antagligen har tagit med kameran till farmor o farfar :P Om nån av mina schysta kompisar skulle se det här totalt onödiga inlägget så får de gärna komma hit o göra mig sällskap, jag har tråkigt XD

 Min "lillkusin" har blivit fett stor. Känns inte som det va längesen alls som vi byggde snögrottor i timtals utanför farmor o farfars hus tills vi förfrös tårna av oss. Men nu har den lille killen växt upp(o då menar jag växt, han e typ över 1.80 nu XD). Känns lite freaky att han nu har flickvän o ska börja gymnasiet i höst. :) Han e lixom liten fortfarande i mina ögon haha :P trots att det bara skiljer ett år mellan oss XD Aja tyckte bara att jag behövde nämna det där för omvärlden haha, jag har inget annat för mig just nu :P

 gillar mitt hår på den här bilden :P 

Neej nu, leta reda på kameran, fixa bilder.

Kommentarer
Postat av: sandy

Fjortis ^^ Kunde inte låta bli! Vad gör du i helgen? Vi hörs mo de senare så kan du hjälpa mig få tillbaka mina vantar från jf XD

Postat av: Denniz

Me like

2008-03-03 @ 11:33:00
URL: http://www.stranded.blogg.se
Postat av: Jojo

Sandy: Jag e ingen fjortis!!!! I helgen e jag ganska uppbokad, men jag ska nog hinna träffa dig oxå :D
O vantarna, de e här hehe :P

2008-03-03 @ 23:02:39
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Anonym

yes jojo har de (: XD

2008-03-05 @ 08:24:45
Postat av: lillkusin

WEE!! kul att bli omnämnd ;D

2008-03-05 @ 22:20:18
Postat av: Jojo

lillkusin: haha du vet inte vilken otroligt hög status man får av att vara med på min blogg! :P

2008-03-06 @ 18:08:52
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback