lördag kväll

Hahaha o jag kallas blondie XD

(kollar på tv med Sara, Paula och Jojjo)
jag: Asså han där liknar någon.
de andra: vem då?
jag: Fredrik Reinfeldt typ haha
Sara: Vem e det? 

hahahahah vem e den riktiga blondie nu Sara? XD Hon började skylla ifrån sig med att hon trodde att jag sa Örnfeldt, men det e bara att inse Sara, du e busted!!! XD

Just nu har jag galet tråkigt. Alla andra skulle upp tidigt imorron så nu sitter jag själv här o har ingen aning om vad jag ska göra. O typ ingen annan verkar va hemma heller XD Asså shit det här känns som värsta klagomålsveckan, klagar på på allt men jaa...


image1000
Typ hej kul att ni ville va me på kort :P

Nej nu ska jag flytta in till stan, finns säkert mycket mer att göra där. Fast jag får nog byta namn först :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback