K:fem (kanonsuccé i fem dagar) hehe :P

Igår var jag o J.L ute mitt i natten o letade efter öppnade affärer. Hitta vi nån då? Nej :( Vad vi letade efter? Sötsaker of course. Vad annars e J.L i så stort behov av? :P Tyvärr så va pressbyrån stängd så det blev inget yummie(hahah det här har ju blivit värsta matbloggen, skriver bara hela tiden om vad jag äter XD) så de va bara att dra hem igen. Vet inte varför jag skriver det där, men jaa lixom chocken har inte lagt sig riktigt. J.L vill gå på promenader :O

Sen idag har jag varit i K:fem huset för 2:a (eller e det 3:e?) gången. Jag o J.L kollade på alla alldeles för dyra kläder o hittade varsin kjol inne på GT, J.L köpte en tröja oxå. Träffade flera människor där inne på GT oxå. :D Paulina och hennes kompis Erica, Malin och Elkontakten(ehe kärt återseende eller vad :S han såg jättelycklig ut över att se mig hahaha. Sen gick vi o fikade (asså det e det enda jag gör typ jag vet :S XD) o när vi fikat klart så kom Jenna o så kollade vi en snabb sväng i nåra affärer till o sen åkte vi hemåt :) Sen va det pluggnation hos J.L. För min del inte så lyckat XD

Nu ska jag över till Anna typ nu. Hurry curry :O
image1062 Nya kjolen, kass kvalite på bilden :P


Kommentarer
Postat av: Gabriella

snygg kjol! vem är elkontakten??

2008-04-06 @ 12:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback