jordgubben

Hej jag är död. O jag har ingen aning om varför. E ju inte precis så att jag gjort nåt galet ansträngande under lovet om vi säger så. Att plugga spanska i typ en kvart räknas då inte iförsig :P påsklov e överskattade helt enkelt. Sommarlovet here I come. :)

Va inne i stan med Madde och Jojjo. Fikade, pluggade (i fem minuter XD) o kollade på kläder. Träffade Junior och Ola-look-aliken inne på American Appareal. Junior e fett cool, min nya idol XD fast säg det inte till nån okej! :P

 jordgubbssmoothie yummie ^^

image1061
Fett coola brills Madde har :D (fast nu råkar de ju vara så att de är Carros, asså har Carro fett coola brills :D)

Lyssnade på lite bsb och five låtar idag innan jag åkte in till stan idag. Hahah riktig nostalgitripp om vi säger så XD Det hemska e ändå att jag fortfarande kan låttexterna XD Helt sajk

Väntar på att min värld ska börja snurra på riktigt igen, men tänk om det inte händer?


Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud vilken hemsk bild! BWT brillsen kommer att stanna hos mig! haha, förmodligen :( ;)

Postat av: Jojo

GG: Bilden e ju assöt va snackar du om =)

2008-03-28 @ 23:44:55
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback