it´s friday :D

Simmningen idag gick asbra :D Hade värsta räddarskillsen när det gällde att hämta den där dockan hehe =) Däremot var det värre när jag skulle bogsera Angelica XD Höll faan på att dränka henne nästan XD Slutade efter simmningen, att sluta halv tolv på en fredag, rena himmelriket för mig som annars slutar halv fyra :P Jag o Jojjo stack hem to tha ghetto haha :P Käkade lunch i V-hus o sen gick vi runt lite på H&M och Åhlens innan Jojjo, Jenna o Sofie (o lite Tua :P) kom. Stod o kolla på hårfärgerna ett bra tag innan vi kom fram till vilken färg som va den bästa att ta. Sen stack vi efter att ha hälsat lite snabbt på Jakob, Peter o Oscar hem till J.L. Färgade skiten, så nu lallar jag runt med rosa hår :P Eller jaa kanske inte :P Men jag tänker inte visa hur mitt hår ser ut förrän ni ser mig live tror jag. För det e så tråkigt om jag visar nu o sen när folket ser mig nästan gång så visar jag stolt upp hår o får inga gulliga komplimanger för att neej det har de redan sett på min blogg! :S hahaha

Nu va det nåt mer jag skulle skriva men tyvärr kan jag inte komma på det för nu har Sandy kommit hit o hon sitter o spelar gitarr så jag har lite svårt att koncentrera mig :P Fast hon spelar bra :P


 image999

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback