helt vänt upp o ner

Hahaha min röst e helt muppad XD Snackar jag inte hela tiden utan e tyst ett tag så försvinner den helt. Måste typ värma upp den för att jag ska kunna snacka möhö. Känns ju så sjukt naajs att man ska simma på fredag me skolan, när jag inte varit såhär förkyld på typ ett år om inte mer. Men jag ska simma på fredag, det e väl inte farligt? För över min döda kropp att jag simmar med SM1b nästa vecka XD Kanske borde dricka lite te eller proppa i mig lite halstabletter. Nånting iaf. Annars får jag dra runt med min sexiga röst ett par dar till, ehe det e inte lyckat :S :P

Wiie längtar till friday. Ska göra en "yttepytte" makeover då =) Hoppas det blir bra :P

Nån som förresten har lust att langa lite bra musiktips? Jag vill lyssna på ny musik börja tröttna på den gamla :P På min Ipod finns det runt 320 låtar o jag har typ tröttnat på alla just nu.

image996
Hej jag vill ha sommar nu nu nu! Kan inte låta bli att sakna nian när jag ser den här bilden, vet inte riktigt varför XD Eller okej jag vet :P men asså... =)

Hahaha en sak som precis slog mig. Trygghet XD hahahaha Säg att det e någon som kommer ihåg o fattar :D


Kommentarer
Postat av: parasto

åååh längtar också till sommaren
ha en trevlig kväll !

Postat av: sara

Trygghet! hahaha XD

2008-03-06 @ 22:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback