galet

Nu e jag galet trött, har stressat runt hela dan bara för att göra nåt som va så avsides att typ inte en enda jävel kom o kolla på det XD Aja det blev klart iaf =) O nu skulle jag vilja skriva allt som hände hur jag o Cecilia sprang runt som galningar för att få ihop allt o så men det orkar jag inte e för trött. Klockan e typ åtta o det enda jag vill göra nu e att sova. Trots det önskar jag att det kunde vara så flera dagar för det var galet kul :P HAr snackat med asmånga jag inte snackat med tidigare, naajs med nytt folk =)

Awet, Vera, Sara och Paulina kom ju o kolla sen oxå :D Det va ruligt fast kanske inte för dem XD för det tog typ fem minuter o kolla igenom allt haha :P så vi visade dem typ resten av skolan oxå :P Måste ha varit grymt intressant :S XD

nej nu e jag dödare än död. Vet inte ens om jag kommer ihåg allt jag nyss skrev, det var iaf grymt lite av det jag tänke skriva, hade verkligen tankar jag kände att jag måste få ut nånstans men jaa, de tankarna stack.

Jag failar så mycket. Varför just du? XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback