fridaay

Den dä pirrande känslan i magen, varför? Varför just han? :S

Fredagar e så härliga just nu. Slutar halv 12. Lycka, lycka, lycka :D Jag o Jojjo hängde kvar me den andra mentorsgruppen ett tag i studion. Verkligen älskar studion! :D Fast eftersom jag inte läser foto just nu fick jag inte fota XD Så det blev mest "behind the scenes" kort tagna av mig XD hehe :P Lite dans hann jag bjuda på oxå :P

Vet inte riktigt varför men just nu sitter jag o lyssnar på låtar som en snubbe som går i min parallellklass sjunger(eller okej rappar men whatever) Vet helt ärligt inte vad jag tycker om det, men det e inte dåligt iaf. O han e schyst så jaa, inget illa XD



Fast jag undrar fortfarande två saker, hur lyckas han med kepsen? O kvarteret som format honom, Östermalm?? :P

image1015
Såhär såg studion ut igår när vi filma :P
Madde testar hatt :P
 

Så jaa, vad gör jag nu?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för den underbara bilden (NOT) -JOHANNA!!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback