chicken tikka ticken chicken chicken masala

Mår lite bättre nu så jag va uppe i Vby o käkade middag  med Jojjosarna. Myspys. Fick även leka lite fotomodell XD Riktigt najs då jag till o me hade publik :O XD

Fattar förresten inte varför jag har skillsen att alltid missa de viktigaste spanskalektionerna. Läraren går inte igenom nåt på tusen år o sen just den dagen då jag e borta då går hon igenom allt. Kommer få Ig lätt asså :S

Det e tomt. Helt enkelt bara tomt. Jag tror jag e lycklig just nu. Jag vet att jag absolut e gladare och mår bättre än vad jag gjorde då. Men en tanke slog mig. Kanske har jag inte en jävla aning om vad lycka är. Jag kanske glömt hur man e lycklig. Mina tankar snurrar runt i huvet o jag försöker få dem på plats. Låter säkert jättedeprimerad nu men det e jag inte. Jag e lycklig. Tror jag. Hoppas jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback