bomullshuve

Insåg precis att tjejen i den fula pälsmössan som jag såg på väg hem idag var Blondinbella. Hmmm...

Matten och uppsatsskrivningen gick faktiskt förvånadsvärt bra. Jag e chockad :O Så nu e det bara imorron kvar sen e det lov. :D Party party.

När jag ändå e inne på att kommentera människor, finns det en sak som stör mig grymt mycket. Jag vet att man inte ska dömma människor för vilken stil de har på kläderna o blablabla, men seriöst jag fattar inte de småkillar som går i 8an i Vbyskolan som jag såg idag. Alla med typ likadana jackor, alla med frisyrer som om de precis stoppade huvet i en elkontakt, vaxet som nästan droppar ur håret och solglasögonen. :O Va faan gå runt med ett par solglasögon nu liksom :S

Kaos=lycka <3
image1053

Det är seriöst läskigt. Fjärilar i magen är inge kul, men får tänka såhär, det kunde varit elefanter XD
<3


Kommentarer
Postat av: agradecido

Gracias

2008-03-19 @ 21:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback