2/3-08

Fattar inte riktigt grejen med killar som börjar snacka me mig på pa. Jag börjar känna mig för gammal för att ha kvar den o sen e det snubbar som e ännu äldre än mig som börjar snacka me mig. Man ba okej? Fast sjukast e nog en liten 15åring som frågade om jag hade pojkvän för om inte så ville hans storebrorsa gärna träffa mig för att han tyckte att jag va söt. Asså jag sitter nästan o hoppas på att det e nån människa som sitter o driver me mig XD för annars..

Usch vill verkligen inte gå till skolan imorron. Halva klassen e ju typ utomlands oxå så ingen kommer ju va där :P Vill resten av klassen ta ledigt o joina mig på en liten utflykt istället? :P


Kommentarer
Postat av: Denniz

Jag vill ta fika, har redan sagt det.
With löve from a BOY :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback