wii och fotbollsEM

Efter att ha fixat o trixat me J.Ls presenter hela dagen så gav jag o J.F de fina presenterna ;) Jojjo blev jätteglad. Jag börjar känna mig lite som den goda feen hahaha XD När presenterna öppnats så stack vi till Coop i Spånga o handla lite, sen gick vi hem till mig o satt där ett tag. När Lager senare gått så bestämde jag o J.F me Madde o Carro att de skulle komma till mig o kolla på fotbollen o käka middag. Så efter att ha varit en sväng hos J.F oxå så stack vi upp till Vby där vi mötte de andra två o gick till Vällingehus o köpte hämtmat för att sen kubba hem till mig o bänka oss framför Gossip Girl. När Sverige-Grekland matchen börja stack jag upp till teven uppe o kolla o de andra kom sen när GG va klart. O SVERIGE VANN!!! :D Blev fett glad ;D
    Haha populär pose? XD


Efter att ha kollat lite på tvn o så chilla vi lite o sen drog jag o Madde ut på en promenad för att vi kände att vi behövde lite frisk luft. När vi kom tillbaka möttes vi av två hemlighetsfulla brudar som sa åt oss att gå ett varv till. Så vi gick ett varv till o när vi kom tillbaka så hade de bakat äppelpaj som vi fick. Gulligt, aight :D Sen efter att de andra suttit fast vid datorn så sov vi. Typ 3-4 nån gång.


Sen idag(okej igår egentligen) så spelade jag först wii me de andra. Sen åkte de hem o Sandy kom hit. Vi kolla på ett par avsnitt av Heroes eftersom det va fett dåligt väder ute o sen drog hon hem hon me. Då mötte jag Lager eftersom vi behövde ta lite serious talk om lite saker hehe. Sen gick vi hem till henne o käka kladdkaka o så kom Sofie som skulle sova över hos Jojjo. Mysig kväll =) me blåbärste ;D

Natti natti...Eller gomorron :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla vilken skillnad det är på oss. jag är fett brun, jämfört med er! YHAHA

Postat av: Anonym

är 2:a bilden Nusse? hahah, sötis

2008-06-22 @ 11:36:59
URL: http://gloriousgirl.blogg.se/
Postat av: Jojo

GG: haha yees det e hon :P

2008-06-23 @ 12:37:26
URL: http://isprinsessan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback