viiiisst

Mihihi börjar faktiskt se det roliga i att sitta o blogga mitt i natten :O Då får människorna som läser en liten surprise när de klickar in på morronen dan efter o kollar min blogg. Jävlar vad jag e smart :O ;P

I går tog min kusse Gustav studenten. Naajs att ta studenten på fredagen den 13e liksom :P Papi, jag o lillebrushään åkte upp på morronen och hjälpte min faster att förbereda lite inför senare på dagen. När vi kom till farfar så var det verkligen värsta konstiga feelingen. Under hela tiden vi va däruppe så satt jag o vänta på att farmor skulle komma. Varenda gång vi satt tillsammans allihopa eller va inne hos farfar. Men hon kom aldrig. Jag har fortfarande inte riktigt fattat att hon inte finns här längre. Det går inte att fatta.

Iaf åter till Gurras student. Vid typ ett på dagen åkte vi in till hans skola o stod där me nåra grymt snygga plakat som min andra faster hade gjort ;P Gurra va en av de som hade utspring typ sist o när han kom va det typ hej hej, knäpp kort, hänga saker kring halsen, spring, hejdå. Efter utspringet gick de nån parad alla studenter me en orkester. Sen satte sig allihopa i varsin fin bil o åkte runt. Haha okej inte alla, det var ett gäng killar som satt o åkte en båt på släpkärra XD Efter det va det hem till mina kusiner o käka. Vi var inte så jättemycket folk kanske 10-12 pers bara. Efter att ha snackat o ätit o fotat Gurra femtitusen gånger till så stack Gurra till verkstan o fixa stereoanläggning till flaket han o hans polare skulle åka. Haha såg fett kul ut när hans kompisar sprang runt o hjälpte till iklädda kostymer o studentmössor XD Sen vid typ 8 så åkte de iväg me flaket.

Sen idag har jag, papi, lillebror, min faster Eva o farfar hållt på o flytta byråer från farmor o farfars land hem till farmor o farfars hus. Eftersom jag satt i vagnen bakom fyrhjulingen fick jag ha ytterst snygga kläder på mig o va grymt sexig efter att ha åkt i lerpölar :S Min studentkusin (nytt namn) hann jag däremot inte träffa innan jag åkte hem. Måste vart en lyckad kväll för hans del. :P ( han e antagligen gryyymt bakis just nu) 

När jag kommit hem kolla jag på matchen me la familia och J.L. Fett synd att spanjorerna gjorde sista målet när det va typ 1 minut kvar. BAJS. Sen kolla jag o Lager på film =) Efter det så gjorde vi inte så mycket mer, va ute på promenad o drack lite te :) Tomorrow ska vi in till stan o shoppa =)

   
1: Lillebrushään fotar
2: Min farfar<3  :D
3: Kusinvitamin :D
4: Alla grejer kussen fick, min faster Siw som står till höger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback