Spanien vann ;)

Yes yes yes, Spanien vann!!! :D Sen kanske inte tyskarna va de bästa heller så det finns många förklaringar till varför de förlora. :P Jag menar snubben som sprang rakt in i Ramos när det va typ 20 minuter kvar av matchen o la sig ner ojade sig big time över att det gjorde så ooont. Ja kollar man inte på människan som springer framför en o springer rakt in i den då den saktar ner på tempot får man skylla sig själv XD

O idag har jag städat nerevåning o min garderob (om man ens kan kalla det garderob, snarare litet förråd proppat med kläder :S) Rensade ut galet mycket kläder men det e fortfarande proppat. O jag vill ha fler kläder också. Får skaffa större garderob helt enkelt.


Har varit på nattpromenad me J.L för ett tag sen. Vilket gjort att jag fortfarande e pigg o vaken. Kommer bli så kul då jag ska upp kl 3 på morronen då vi ska till Gran Canaria. Det e typ då jag brukar lägga mig :S XD


Bilden från när vi körde wii i förrgår :)



Alla charmiga bilder i inlägget under e förresten för att Jojjo ska kunna ta dem. De lär försvinna sen XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback