redigera

Yes yes yes, jag borde nog ha städat de sen jag kom hem, men jag har inte haft orken (o jag har fortfarande tid på mig) Har suttit o redigerat lite bilder istället. :)
 (klicka på bilderna för att se skillnaden :P syns inte så tydligt annars)
Före:                                                        Efter:
                                 
                       
                                
                                   
                    
                     
                  
                  

Alla bilder e tagna av mig ;D

Kommentarer
Postat av: hehejhej

hur gjorde du det där lite "himmelska" i bakgrunden på bilden med jordgubbstårtan?

2008-06-28 @ 19:33:55
Postat av: Jojo

hehejhej: Det e en speciell effekt man kan välja i programmet jag redigerar bilderna i. Programmet heter Picasa o effekten typ mjuk fokus eller nåt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback