picknicka

Gårkvällen va lite död. Jag o Jojjo såg film, gick ut o såg ett typiskt sommartecken, WN o M ute. Det som faktiskt gör mig lite tveksam på om det verkligen bor andra tonåringar i Nälsta hooden då de enda man träffar på (om man inte bestämt att man ska träffa nån) är just trion M, M o WN. Dagens i-landsproblem eller nej sommarens i-landsproblem. Aja som tur e så e dem bara ute på sommaren :P

Idag har jag o Paula promenerat typ från Vbyskolan, via Kaanan, till Blackeberg o tillbaka till Vby. Blev en långpromenad alltså o hennes lille hund va ganska slut när vi kom hem :P Gick förbi mamis jobb när vi ändå va i närheten o hälsa på där lite snabbt. Haha alla ungarna blev jätteglada o typ bara wow e det du som e Johanna? (Paula följde inte me in för vi visste inte om ungarna skulle bli rädda för Spark eller inte) Har nästan min egna lilla fanclub där XD Måste ju komma o hälsa på flera gånger ;) Sen tror jag att jag skrämde livet ur deras sommarjobbare oxå hahah :P Stackare

Sen så efter att ha gått promenaden så gick vi o köpte lite Bennys :P Satt på Paulas balkong o snacka ett tag o nu e jag hemma igen o väntar på att Jossan ska komma hit. Sen blire picknick me lite människor ;)

O juste imorron åker Madde till Kanada. Då får man inte se henne på 2 månader :O Saknar dig redan :P <3

 random bild för en vecka sen typ :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naww... tack så jättemkt gumman!

Kommer sakna dig med <3

Postat av: Anonym

Naww... tack så mkt gumman, va gullig du är!

Kommer sakna dig med!!! <3

2008-06-26 @ 18:57:18
URL: http://gloriousgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naww... tack så mkt gumman -Va gullig du är!

Kommer sakna dig med!!! Ha det så bra på Grand Canaria!<3

2008-06-26 @ 18:58:52
URL: http://gloriousgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naw, va gullig du är! :D tack gumman!

kommer sakna dig också, fave fun in Spain darling <3!!

2008-06-26 @ 19:13:29
Postat av: Jojo

Madde: tack <3 <3 <3

2008-06-26 @ 23:40:11
URL: http://isprinsessan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback