Mackcheese

I förrgår när jag o JF gick från Vby så funtade vi seriöst på att stjäla ett uteserveringsbord eller va man ska kalla det från Donken. Vi tänkte gå dit mitt i natten för o se om de var kvar då oxå. Det gjorde vi aldrig, men vi fortsatte "brainstorma" som det så fint kallas o kom fram till att vi ska starta en uteservering på min baksida XD Där det serveras massa med feeet fooood. Donken kan slänga sig i väggen :P Idag fick vi vår första beställning hahah :P Lager va första kunden o hon beställde en macka med ost. Med massvis av smör o femtitusen ostskivor fick hon den serverad. En så kallad Mackcheese. Hahah ibland så e jag faktiskt ganska smart ;)

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Träffat JF och JL, sen vart ute på promenad me Paula. Vi träffade även JF då o planerade lite inför torsdag :)

Tomorrow blire storstädning :O o maybe baby fixa lite bilder oxå wihoo ;) O mitt mysterium med de försvunna kuddarna fortsätter. Dag 3. Var i helvete e de nånstans?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback