hej till dig som orkar läsa :D

2/6-08
Nu ska jag skriva lite om min helg höhö :)

Började med att jag o mi familia åkte ner till mamis sida av släkten på lördan. Gjorde inte så mycket då, käkade middag med min moster och morbror, min kusin, hennes nya kille o mitt kusinbarn. Sen gick vi vilse när vi skulle gå o hälsa på min kusin efter att vi käkat me dem då. O seriöst området där min moster o morbror bor, mer öde får man leta efter XD

Sen på söndan så var det mina sysslingar Anton o Filips konfirmation. Det var själva grejen vi åkte dit för. Deras konfa va helt okej men den jag hade var lätt bättre XD Men Anton o Filip va iaf jätteduktiga =) Efter så va vi i nåt församlingshus typ hela tjocka släkten o käka. Jaa det vi oftast gör med mammas sida av släkten är att äta XD När vi käkade så satt jag vid samma bord som mina sysslingar Chrille(86a), Anton(e tvilling me Fillip) och Filip(93orna neråt landet e inte fjortisar, fett imponerande :O ) schysta killar :) Sen fick jag träffa un släkting till mig som jag inte träffat sen jag va typ 10 eller nåt. Då va han 12, så jaa jag kan ju säga att han inte riktigt såg likadan ut nu som då :P O hans morsa (asså mamis kusin) gav mig ju en "jättegullig" komplimang. Hon sa att jag blivit en väldigt vacker ung dam sen hon såg mig sist. DAM?!

O idag har jag varit i skolan trots att jag egentligen hade så mycket att göra där. Flög runt i overspeed me ett leende på läpparna nåra timmar, nu e jag sååååå trött. Efter att vi varit i skolan så hade vi picknick med "spanskagruppen" hahaha det blev jag, J.F, Jossan, Madde o Clemencia. Woho :P Satt på Gärdet o chillade.

O Jojjos min idag, hahah klockren XD

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAH sorry F xD

2008-06-03 @ 18:53:12
Postat av: Anonym

menar du att den där killen var snygg eller? HAHA!! ;)

Postat av: Jojo

Johanna: Hahaha :P



Madde: Vem då? :)

2008-06-03 @ 21:22:14
URL: http://isprinsessan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback