Gomorron

Duktiga jag e uppe tidigt idag. För att det e så varmt o ljust i mitt rum att jag inte kan sova. O jag paja min persienn imorse, jippie

Igår så sov jag härligt länge för att sen vakna upp o inse att jag hade väldigt bråttom. Jag åkte till Brommaplan där jag mötte Jossan. Vi åkte in till Kungsan där det var "Smaka på Stockholm" och Lasse Lindh spelade!! :D Han sjunger grymt bra ;D Men shiiet va varmt dt va. :S

Efteråt åkte jag hem o träffade J.F. Sen senare så träffade vi även J.L o fick höra alltihopa om balkvällen ;) Sen så jaa gjorde vi nog inte så mycket förutom att gå runt o snacka. Tror förresten att jag kan ha sett TT två ggr igår, fast e inte helt säker eftersom han va grymt långt bort
(yeez intresseklubben antecknar! :P) båda gångerna.

O idag...idag händer inte så mucho för min del. Tänkte samla ihop lite människor o grilla ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback