För att jag har tagit studenten (om två år)

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE JAG HAR SOMMARLOV NU :D

Idag så åkte jag o Jojjo in till stan där vi mötte Jossan. Vi köpte glass/brownie o åkte o satte oss på kajen i Gamla Stan. Stekte galet o kollade på alla studentflak som åkte förbi. Blev lite besviken över att alla verkade så otaggade när de åkte förbi där vi va så jag dansade loss lite jag istället haha :) Juste när vi va vid sergel innan så var de oxå sjukt otaggade studentflak som åkte förbi förutom när ett från vår skola, MP3A åkte förbi :D De verkade iaf ha kul :D
Fett synd bara att det inte va klassen me de snygga killarna haha :)

Igår hade jag skolavslutning. Själva avslutning i skolan va över på två sekunder vilket va grymt skönt. Sen så stack jag o Madde o handla lite gott ;) o sen mötte vi Carro, Angelica o Jojjo hemma hos Carro in Fruängen/Älvsjö hood :P Där va vi hela eftermiddan o jag va riktigt taggad inför kvällen eftersom vi skulle va everybody i Tanto. På eftermiddan hoppa vi studsmatta, jag blev dyngsur efter att Madde sprutat vatten me vattenslangen, vi stekte lite i solen oxå o sen så åkte vi till Tanto efter att ha mött Jossan. När vi kommer dit o inte hittar nån så ringer vi o får veta att nästan alla som kommit e på Långholmen. Så vi tar oss dit, möter Paulina o Erica (haha de måste tyckt att det var otroligt kul på våran avslutning...NOT) Tar typ tusen år innan vi hittar rätt, gick seriöst Lån gholmen runt XD Men Erica pigga upp stämningen :P När vi kommer fram e det typ bara halva klassen som e där o nåra MP1or. Ingen e speciellt taggad o efter ett tag så bestämmer sig människorna för att de ska dra till Tanto, Så hälften av oss drar dit, andra  halvan hem. På vägen träffar vi Cecilia o Olivia oxå så de följde me oss till Tanto. När vi väl kommit dit o ser alla andra SM1or o MP1or så känner vi att vi inte riktigt e lika taggade längre (sällskapet skulle nog vart ruuligt, men men det kommer fler avslutningar) Helt ärligt så har skolavslutningarna slutat bajsigt de två senaste åren. Nästa år ska det faan bli lyckat. Men det e nästan så jag fasar lite över att studenten om två år kommer faila totalt. Kommer ramla ner från flaket eller nåt XD O juste när jag jag tar studenten e typ sista året man får ha flak. Grymt illa.

  sötiscarro =)
haha jag dansar snyggast XD (sen varför jag dansar på en studsmatta?)

Lilla Jojjolainen har bal idag :D Party all night long för henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback