För att idag

Idag ere dan innan skolavslutningen. Wohooo :D Sen e det sommarlov!!!!! Hahaha suckers ni som slutar nästa vecka :P

Åkte in till skolan på förmiddan me Jossan o Jojjo. Vi städade i typ två sekunder. Sen stack vi till Donken där våra mentorer så gulligt bjöd hela klassen på glass(okaj de som va där från klassen) Sen stack nästan alla som varit o städat till Laserdome o körde. Hahaha gick åt helvete för mig, får skylla på att det va nåt fel på västen o det, för jag va grym förra året XD Sen när jag kom hem så gick jag o Jojjo ut på en liten fototur. :) Bilder kommer nog senare hehe :D

O imorron e det som sagt skolavslutning :D Blir Tanto me klassen(o alla andra ettor?) Förhoppningsvis så ska en söt liten människa jag o J.F känner som oxå kommer från hooden me :P Får se om hon hinner :)

O juste idag såg jag Anna Skipper från "Du är vad du äter" i Slussen. Vill nån veta vad hon åt? :O Sen såg jag ju Knappen o Hakim oxå utanför skolan. Fast det gör jag ofta :)

O nu ska jag leta reda på min skolavslutningsklänning. Vettefaan var jag lagt den :S

sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback