chiillpill

Hahaha igår blev inte riktigt som det var tänkt men det va mysigt ändå. Det var jag, Jojjosarna, Gabbi o Jossan. Satt o flummade hela kvällen o grilla mashmallows. Hahah vi gunga lite o sen när vi skulle följa me J.F o Gabbi en bit på vägen så flummade vi lika mycket till. Lycka att jag har sommarlov ;D Sen sov Jossan över hära. :) Vi kolla på film, fett länge sen jag gjorde det :P
   haha jag o mina talangfulla splithopp XD
Sen idag så har jag först vart me Lager i Vby. Va lite smakråd åt henne. Later träffade vi Jenna och vi 3 satt i Vällingehus o snacka ett tag, sen drog vi hem till Jenna o va där ett tag innan jag o Jojjo stack hem för att käka. Efter att ha käkat mig grymt mätt så stack jag till J.F o kolla på film. Min dag i korta drag typ =)

Imorron ska jag in till stan me J.F...eftersom jag som vissa andra inte har, har sommarlov. Hahah suckers :P Iförsig går jag i skolan i stan oxå men whatever :P

Sooooommar, sooooommar, sooooommar :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

men tack för att du valde den absolut sexigaste bilden på mig liksom haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback