bokstavskexet

Igårkväll hade jag, JF, Jossan o Sara picknick. Vi satt i Solursparken o myste, med små ord av bokstavskex o massa andra goa saker (bl.a honungsmelon hehe :P)

O idag har jag varit fett duktig. Har haft löjligt mycket energi. Cyklat me Sara till Grimsta o joggat i spåret där. Sen gått me Lager till o från Vby o nu på kvällen mest hoppat runt som en galning :P Jag, Lager o lillebrushään har kört Wii o Singstar. Fett kul ;) Jag o Jojjo körde värsta singstarmaratonet (felstavat jag vet). Våra röster efteråt va ju gaanska hesa XD

 fråga mig inte varför jag e trött, men kolla mina fina naglar

   

 Lyckades fånga en fotograf på bild :O :P

Jag tror förresten att jag börjar bli gammal XD Va hos Lager idag då vi träffar på hennes lillasyrra o hennes bästis som även e våran förra granne. Jossan som Lagers lillasyrra heter, har jag känt sen hon typ föddes. Idag e hon nästan lika lång som mig. Hon e fem år yngre o jag lever i chock. XD Tänk när hon växer om mig :O Nej fram me rullatorn här kommer jag.

Hitta ett kollage gjort för två år sen. O nu undrar jag. No skills? O alla små hjärtan?




Kommentarer
Postat av: Jossan

Dina fina naglar har gjort märken på min digimon :O

2008-06-29 @ 21:12:48
Postat av: Jojo

Jossan: Jag e oskyldig!!!! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback