bekvämt eller populäritet, ja hur va det nu?

Ooh guud vad jag inte känner mig pepp på att vara kvar här. Vill iväg nånstans. Asså bara var som helst duger. Tillbaka till farfar o kussarna skulle va gött. Eller ta o åka till Gran Canaria redan nu. Åker nästa onsdag, men palla vänta tills dess. Vill bara iväg. Iväg, iväg, iväg.

O jag känner mig fett irriterad på en sak. Eller jaa det e flera saker. Saker jag verkligen inte ORKAR MED. Snälla nån lova mig att blir jag som dem så slå mig. Okej.

Bilder från midsommar:
       

 


Bild1: shoes
Bild2: Pappa kör traktorn
Bild3:Nyckelpiga :D
Bild4: Kussarnas hund Uno
Bild5: Pappa o tårtan
Bild6: Kusinvitamin kör ungarna o midsommarstången. Brukar
vara min farfar som gör de annars, men inte i år
Bild7: Jag o lillebrur. Observera att lillskiten e tre år yngre än mig :S
Bild8: Hahah fail :P
Bild9: Kusinvitamin i sin fina päls på åkgräsklipparracet
Bild10: Nästan alla som va me o tävla

Bilderna e tagna av mig och pappa

Today har jag typ inte gjort ett skit :P Vart i Vby me Jojjo, vi träffade Jenna ett tag o sen gick vi hem o åt. Nu ska jag o Jojjo ner o köpa Bennys :P O kolla film ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback