a drop in the ocean

Jag vet att jag nu ljuger men jag kommer aldrig gå på en begravning igen. Fy faan va ont det gjorde o jag grät floder. För där i kistan låg farmor. Men det gick liksom inte att fatta. Under hela tiden vi va däruppe¨hos släkten  så satt jag o vänta på att hon skulle komma in genom dörren. Men hon kom aldrig. :(

Efter begravningen var vi o käkade på ett ställe som hette Stora Vall. O då va det precis som när jag o mina kusiner va små, vi hängde ihop allihopa. Fett längesen det hände. Sen det oxå att jag kunde garva o le trots att jag precis varit på min farmors begravning. Trodde inte på det själv. Sen åkte vi hemåt igen. Satt hela eftermiddan o snackade musik me två av mina tre kusiner. Måste säga att min ena kusin har bästa musiksmaken :P

Nästa dag va det midsommar. Hela byn firade tillsammans höhö. Var jordgubbarna på jordgubbstårtan det vet ingen hehe :D Det e fett mysigt att fira midsommar där. Inget midsommarfirande utan Alborga liksom. Kanske låter ganska lame att sitta o fira midsommar me ett gäng lantisar, men det finns inte nåt mysigare XD ( o det e ju inte brist på snygga killar heller XD)

På midsommardagen var det som alltid åkgräsklipparrace. Haha kan säga att människorna som inte sett det, fy faan vad ni missar nåt asså XD SÅ jävla kul :P Asså okej själva tävlingsgrenarna e väl bara helt okej, men utklädnaden hahahah XD Ni vet Borats badkläder, kalsonger, ja vad det nu är, den där gröna stringsaken. Det va två killar som va me o tävla som hade såna. Endast såna XD


Sen på eftermiddan så hjälpte jag mina kusiner o faster att fixa i ladan som hela byn skulle ha fest i sen på kvällen. Festen på kvällen vet jag inte om den va nån höjdare precis. Min kusins polare verkar inte precis va de socialaste mot nytt folk o yees jag gå o hälsa själv på 15 pers, höhö? Måste förresten säga att de vuxna dansar...jag finner inga ord... : /

O idag söndag okej, så har jag först åkt hem från farfar, sen träffat Madde o Jojjo. Vi va hos Madde. Gick en promenad i Söderorthooden (jaa helt ärligt vet jag inte var vi var nånstans) o spelade Monopol :P Sen åkte vi hem, käka middag sisådär halv tio på kvällen o sen träffade vi Lager. Sen har jag o Lager suttit o snackat i typ femhundra år XD Ovanligt :P O imorron ska jag me henne in till stan

Nu ska jag leta reda på mina kuddar, vettefaan va de e nånstans. Dagens i-landsproblem.

Finaste låten
 

Ron Pope- A drop in the ocean


Intressesmurfarna hoppar av lycka...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där låten lyssnade jag långt innan dig! men va kul att du också gillar den, det är min favoritlåt <3

Postat av: kusinvitamin ;)

ja vet att min musiksmak är grym ;) har massor med musik som väntar på att bli skickade till dej hehe:P

2008-06-29 @ 18:01:01
Postat av: Jojo

kusinvitamin: Hurry curry, jag åker snart! :P

2008-06-30 @ 01:19:13
URL: http://isprinsessan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback