Vattenskoter :D

Wiie jag helt överlycklig, jag har fått åka vattenskoter!!! :D Vi träffade på en kille när vi låg o sola på ett par klippor i närheten av Hby allmänna bad som fråga om vi ville åka med. Sagt o gjort så gjorde vi det. Va askul :D Sen satt vi me honom o hans två kompisar o chillade på deras båt o lyssnade på min Ipod...Jag undrar vad de tycker om mig nu efter att ha hört min musik XD

Sen blev vi bjudna på fest i Mälarhöjden, inte varje dag det händer. Fast nu e ju grejen att det bara e Joel(han som ska ha festen) som har Jojjos nummer. Jag fick hans nummer men grejen e att antingen glömde han spara det eller så glömde jag det så nu har jag inte det längre. Fett smart...Not :P Så jaa vi får se hur det blir me festen XD

Lite av vår fina utsikt..Det blev molnigt :O

 
Tjejorna när vi kommit fram =)


Nu ska jag käka miiiddag =)

Kommentarer
Postat av: johanna

tack för bilden älskling. verkligen. tack. gå och dränk dig. PÖSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback