t-t-t-trääningsvärk

Idag fyller Sara år. GRATTIS gumman. Har vart på lunch hos henne tillsammans me Sandy, Jojjo o tre till av Saras kompisar. Innan dess så har jag vart hos farfar o kussarna sen i måndags. Sprungit uppe på ladugårdstaket igår o idag o lagt om taket eller va man ska kalla det tillsammans me faster o kusin. Har nu rejäl träningsvärk i benen, men konstigt nog inte i armarna :P Kört fyrhjuling har jag gjort oxå ;D O så fixat lite andra prylar till :)


Nu ska jag kolla film. Tänkte se på Saw eftersom den gick idag, men jag insåg efter fem minuter typ att en sån äcklig film vill jag inte se själv XD


Natti natti


Kommentarer
Postat av: Simone

aahfy ;/ träningsvärk är bland de värsta sakerna som finns.

Postat av: anonym

sluta skicka sms till min pojkvän!!

2008-07-18 @ 22:19:45
Postat av: Jojo

anonym: haha vem e din pojkvän? o vem e du?

2008-07-18 @ 22:36:49
URL: http://isprinsessan91.blogg.se/
Postat av: anonym

du vet mycket väl vem jag snackar om spela inte dum

2008-07-18 @ 22:52:57
Postat av: Jojo

anonym: antingen så e jag väldigt dum eftersom jag inte fattar vad du snackar om, eller så har du tagit fel på person o borde egentligen skälla ut nån annan (?) eller så kan du bara chilla för jag kör inte me nån pojkvänsstjälande :)

2008-07-18 @ 22:57:03
URL: http://isprinsessan91.blogg.se/
Postat av: anonym

du vet egentligen, tänk efter. och du får seriöst sluta, annars kommer du bli rejält uppbitchad blondie

2008-07-18 @ 23:13:27
Postat av: Jojo

anonym: Va kul så nu ska jag asså ta reda på vem av mina killkompisar som skaffat sig en flickvän som läser hans sms :) Fast jag börjar ju seriöst fundera om du verkligen har tagit rätt person. Eller om du ens e seriös. Eftersom du inte nämner nåra namn så kan det ju vara så att du bara sitter här o driver me mig. Vad vet jag...

2008-07-18 @ 23:28:02
URL: http://isprinsessan91.blogg.se/
Postat av: anonym

varför skulle jag nämna några namn på en blogg? snälla, tänk efter. Du vet

2008-07-19 @ 01:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback