nu kom solen

O galet nog sitter jag inne o försöker få i mig lunch. Kan verkligen inte äta när det e såhär varmt ute. Lever typ på vatten.

Gårdagen började me att jag o J.F gjorde Wok. Smakade riktigt gott o vi betalade bara 16 spänn för alltihopa. :P Sen chillade vi hela eftermiddan, kollade på O.C. Sen vid typ 8 så gick vi till T-banan o mötte Olivia (då hade Jossan redan kommit till Jojjo så det va vi tre som gick) Vi handlade och drog hem till mig där vi satte oss o grilla. Mysigt :D Satt ett par timmar där innan vi gick på en promenad. Sighseeing in Nälsta by night. Riktigt intressant (haha not), fast Olivia va mest intresserad av de små igelkottarna XD Vi fortsatte hem till J.F där vi kollade på Grotesco. Som jag helt ärligt inte fattade det roliga me XD Mitt i alltihopa så bestämmer jag o Jakob via telefon att jag, Olivia o Jossan ska komma till honom o träffa honom o Peter. Så vi säger hejdå till J.F som inte pallar följa me o sticker dit. Kollade på Simpsonsfilmen som va aslänge sen sist :O Sen pajade vi typ Jakobs ps2 när han inte va där. Eller jaa nåt liknande iaf :S XD Nej men det va en mysig kväll ändå :P

O nu ska jag ut i solen igen. Wiiie 

Kommentarer
Postat av: Anonym

assa jag säger ju att ni inte borde umgas med, du vet vilka... om du inte vill att klassen ska.. ja vi har ju haft den här disskutionen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback