Johanna-dagen :D

Hoppas ingen missat att jag o alla andra johannor har namnsdag idag? :) Ska in till stan o fika me Jojjosarna för att fira XD

Igår så va jag o Moa först i Jakan och kollade runt lite där. Grymt länge sen jag va där sist. Sen efter det stack vi hem o cyklade till Grimsta där vi sprang. Duktigt av oss hehe. Sen senare efter att ha käkat middag, fixat till sig igen o sådär så kom J.L hit o vi två gick tillsammans me Moa till Coop o handla lite. Sen satt vi på baksidan o snackade om gamla tider, killar och hamburgare(?) XD Resten av kvällen var vi inne hos Moa o garva XD Hahaha fyfaan asså. XD

-Jag e upptagen
- E du i parken?
-Jag e upptagen
- Gungar du?
 
hahahaha

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis (=

2008-07-21 @ 15:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback