I´m Home :D

Nån som saknat mig? :)

Har stekt på Gran Canaria hela veckan ;D Förra onsdan så klev vi upp klockan 4 eller ännu tidigare o åkte in till Arlanda där vi mötte JFs familj. Sen åkte vi värsta stora flygplanet ner till den lilla ön. :)

Vårat hotell Monte Feliz va fett stort :) O fyllt me femtitusen ungar typ. :O Oj oj oj gällde att hålla balansen för att inte bli nersprungen av dem :P Va inte så många i min o JFs ålder där, de som va det va typ norrmän...

Som sagt har jag stekt, stekt, stekt hela veckan. men jag e faan i mig inte brun :O Däremot e mitt hår blondare nu..typ jippie? :) Har badat galet mycket. Älskar att bada i vågorna. Haha nästa år blire Kalifornien o lära mig surfa (sen vettefaan hur jag ska få tag i alla pengar) Har förutom att bada vart o sett typ halva Gran Canaria på nån tur =) och sett delfiner och valar. Bilderna jag har e ju host oslagbara. Ser en fena här eller där typ. :P O nej nu orkar jag inte skriva mer om min lilla resa. När jag lägger in bilderna kanske =) Seeeeg



1 av 5 000 000. Wish me luck...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser att du typ inte fatt ngn färg alls tjejen! haha

själv är det 30 grader här each and every day ;)jag har nästan inte försökt fa ngn färg, but i got a really nice tan -after only 1 & half week

-imagen when i'm back ;D and don't forget to fix my supriseparty babe ;)

Postat av: Jossan

Jag tror bestämt att Madde är en aning språkligt förvirrad^^

2008-07-10 @ 18:48:52
Postat av: Jojo

Madde: hahaha nu ska jag steka som faan tills du kommer hem XD O vadå surpriseparty? Det har jag inte hört nåt om (a) <3



Jossan: Haha :)

2008-07-10 @ 19:11:59
URL: http://isprinsessan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback