helt plötsligt blev världen så liten :O

Fredagskvällen blev en filmkväll me Annapanna. Vi va till Spånga o kom in på Konsum typ tio minuter innan de stängde. Liksom vana för det. När vi kom ut igen så träffar vi på självaste Tobbe L. Snubben var en aning kortare än vad jag mindes(haha otur för honom om han krympt då e det illa:P) men han har blivit jävligt artig :O o hälsade snällt. Of course my horse hälsade vi tillbaka o fortsatte hemåt. Efter en omväg hehe :P

När vi kommit hem till moi, lämnade vi vårt snacks o fortsatte promenaden. Gick en sväng förbi vårt gamla dagis o mindes dagistiderna...Eller okej jag mindes dem o försökte hjälpa Anna att göra det oxå XD Sen gick vi hemåt mig o kollade på Djävulen bär Prada. :)

O nu ska jag sova. Imorron blire som sagt stan me Jossan. Ska inhandla en tröja bland annat ;)

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback