good mooorning

Vet inte om det här publiceras som det ska, när det ska men iaf.

När jag vakna imorse kändes det fett konstigt. Förväntade mig att jag skulle vakna upp av att det va asvarmt och att min "sängsoffa" som jag sovit i den senaste veckan skulle göra att jag jag inte somnade om pågrund av att sängen va så hård att jag får ont i ryggen av att tänka på den bara XD Att sen gå upp o käka frukost tillsammans med alla o sitta där i ett par hundra år för att det finns så otroligt mycket mat. Sen gå o bada, först i havet, sen i poolen eller tvärtom. Att stå mitt på torget o försöka välja var nånstans man ska äta middag samtidigt som alla servitörerna nästan kastar menyerna efter en.

Att sitta på Coco Loco bar om kvällarna. Lyssna på när Markus( haha han ser precis ut som Mattias och Erik i E.M.D XD) och de andra sjunger o dansar. Att träffa på norrmannen. Charmigaste o snyggaste norrmannen jag sett. Faan att jag e så blyg :P Vi får ju inte glömma Speedos sen heller :O XD

Sen va det lite crazy oxå. Tror att en snubbe som e kompis me Tobbe va på samma hotell o utflykt som oss :O och när jag, pappa, J, J och J testade på att dyka i poolen och dykinstruktören kom från Nälsta XD Lixom 500 mil ifrån Sverige på en ö o snubben kommer från samma ställe som en själv. XD

Nästan som Solero shots ;D

Poolen by night

Everybody

Jojjo träffade på snubben me Hawaiiskjortan XD

På väg hem. Charmigaste familjebilden ever. M o P halvblundar pågrund av blixten, jag har världens mörkaste ringar under ögonen och min lillebruuur ser ut att leka kines XD

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ganska säker på att det är samma hotell ^^

2008-07-10 @ 18:50:19
Postat av: Jojo

Jossan: Haha fett kul ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback