Fjäderholmarna

Hola :D

Vet ni vad jag gjorde i tisdags? Det e knappt jag själv kommer ihåg XD (guldfiskminne) Jo då så chillade jag galet o jag o J.F gjorde milkshakes. Oh gud vad goda de va. Eller som libaneserna skulle säga: Ya Allah shou tayeb. Hahaha :P Sen på kvällen så kubba vi när klockan va kvart i 10 för att handla matsäck till oss o J.L inför morgondagen. Hahah konstigt nog så hade vi handlat färdigt vid 5 i redan.

Sen igår efter att Jojjosarna sovit över här så klev vi upp tidigt hehe o åkte in till stan. Där tog vi båten ut till Fjäderholmarna o låg o solade, käkade våran pastasallad o gick runt o kollade på ön :) Sen efter att ha varit ett par timmar där, så stack vi in till fastlandet igen :P Tog med resten av pastasalladen o satte oss i Tanto o käkade o glodde på folk :P Typ 20 meter ifrån oss låg en snubbe som va först ba men skit e han död? Fast det visade sig att han snarare var aspackad. XD Både polis och ambulans kom. Typ precis efter att polisen hämtat honom så ser vi hur nåra killar typ börjar slåss en bra bit bort XD Händer galet mycket borta i Tanto i jämförelse me här :P
 Hahah när vi lyfte vår filt hitta vi ett par glasögon. Skillat.  Lite av utsikten :P
 den längst bak e Fat Boy Stockholm XD Skriver i nån undersökningsgrej på hemvägen.
När vi kommit hem till Vby igen så drog vi in på Donken o köpte chocolate dream eller vad den heter. När vi satt där så kommer en tjej in o J.F ba shit hon där tror jag stod bakom oss när vi skulle checka in när vi skulle till Gran Canaria. Så sen satte vi oss o deppade över att vi ville utomlands haha. Vårt deppande fortsatte in länge utan vi drog hemåt mig. På vägen hem så träffade vi på nåra av J.Ls kompisar o av en av dem så fick vi höra när vi alla tre presenterade oss att haha va larvigt att alla heter samma sak. Blev fett sur XD Som det liksom e vi som bestämt att alla tre ska heta Johanna? Pucko XD Resten av kvällen så chillade vi, de tre Johannorna hemma hos mig. Kollade Tv, film o käkade värsta måltiden mitt i natten :O


O idag så vaknade vi ganska sent efter att Jojjosarna sovit över här igen. Vi käkade lite frukost o sen drog vi upp till Vby där Jojjosarna käkade Wok efter att ha gått o tjatat om det sen typ eftermiddan dan innan. Efter det sa jag o J.F hejdå till Lager o drog in till stan o mötte Olivia och Jossan. Vi fyra gick runt o kollade i alla affärer trots att Olivia egentligen va den me shoppinhghumöret :P Men det va najs ändå =) På hemvägen sen så träffade vi på Rebecca på tuben. Det va galet länge sen sist. Hahah satt o snackade grymt mycket om gamla 9c :P o om en snubbe som tydligen hade blivit cool nu XD Jag o Jojjo fick inte riktigt ihop det men vi ba visst liksom :P

 Deras efterlängtade Wok. XD

Nu blire promenad me Jojjosarna tror jag.


See yaa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback