en dag liksom försvann

Igår så träffade jag min barndomskompis Jenny som jag inte träffat på tusen år. Okej egentligen så brukar jag träffa på henne uppe i Vby o på t-banan o så där annars men iaf. Vi gjorde inte så mycket eftersom det va så galet varmt. Satt mest o snackade, käkade lunch i Vby o lite sådär.Det va trevlans :) Sen kollade vi igenom hennes skolkatalog också. Jag kände igen typ halva skolan minst. O snubben me skinnskorna. Det va bara läskigt :O

Efter middan så träffade jag Lager. Vi satt på Donken o förundrades över att det faktiskt finns människor i Vby om kvällarna. För mig kom det iaf som en jävla chock :O XD Men när Jojjo började snacka utomjordingar så kände jag att det kanske e dags att vi drar XD Så hemåt gick vi. Eftersom det va så härligt väder så gick vi ut ett tag till. Sen gick vi hem till Lager o chillade. Sov över hos henne o vi började snacka om hur länge vi känt människor o typ första intrycket av folk. Tyvärr va det lite svårt att komma ihåg mitt första intryck av henne XD me tanke på att jag va 3 år. Nästa år har vi känt varandra i 15 år. Då ska vi fira XD

Nej nu ska jag fixa till mig. Ska me Jojjo o Sofie o bada nånstans. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback