blommigt

Yesterday blev det jag, Jossan o Carro som åkte in till stan istället :D Jag o Jossan möttes först på tuben o sen mötte vi Carro på Hötorget. Shoppade lite :P Jag köpte en tröja jag spanat in sen innan vi åkte till G C och Jossan köpte en tröja och ett par skosnören som föreställde pianotangenter. Haha det var första gången jag va inne på punktshopen sen J.L drog me mig in där en gång för typ två år sen. Kan inte hjälpa det men jag tycker stället e läskigt XD Sen efter shoppandet så fikade vi på Waynes. =)

Sen drog vi hemåt hooden då vi först gick o överraskade J.F som bara trodde att jag skulle komma :P Efter det stack vi hem till mig o chillade alla fyra. J.L som kom hem från Turkey igår kom oxå över. Of course ville hon träffa mig det första hon gjorde, jag förstår att hon saknat mig hahaha :P Vi spelade kort jag, J.A och C käkade middag o sen kollade vi på film. Mysig kväll. :)

O idag har jag väl inte gjort så mycket, mest chillat. Vart i Vby me Lager o tagit en fika o nu om nån timme ska jag o Jojjosarna se på bio. SATC blir det ;P

Vi va ute på en promenad oxå igår. Då såg vi ett flygplan...


Jossan o Carro undrade varför ett par tjocka tanter gör precis bredvid en skola me småungar. Det undrar jag fortfarande över efter alla år...
 

Juste en sak jag såg igår som gjorde mig lite chockad när jag va inne i stan va att jag såg min klasskompis, tre meter stor på en av PUB-husets väggar. Asså okej jag visste att hon e modell, men det blev liksom whaaat? E det verkligen hon? XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

faan va seg du är. Nikes bilder har varit uppe ända sen innan vi slutade skolan!! säger ju att ni måste bli mer obsertanva.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback