att sova börjar bli överskattat igen...

GOMORRON :D

Jag e lite död men ändå vääääldigt pigg just nu ;) Kom hem typ halv tre eller nåt igår efter att först ha varit hos mormor o morfar på dan o hjälpt dem städa. Efter det åkte vi hem o käkade middag o sen träffade jag Jojjosarna o Sandy. Vi va hos J.F, käkade glass o körde guitar hero. Eller okej jag halvsov o de andra körde guitar hero. Sen när Sandy dragit hem så hör Peter av sig o frågar om vi vill komma på fest hos hans kompis. Slutar me att jag o J.L drar dit. Haha riktigt trevligt då jag träffa på Therese och Mikaela från min parallellklass :P En annan tjej som gick i min parallellklass i högstadiet va oxå där så det va många kända ansikten me tanke på att vi inte va så jättemånga där :P

Men som sagt drog vi hem vid halv 3 o jag la mig o somna bara sådär klick. Sen vakna jag nu vid 11 efter att inte ha sovit ordentligt sen i söndags. Känns jättebra :P Idag kommer släkten hit, så det blir väl träffa dem lite o ikväll blire grönan me J.F o kanske nån mer :)

hajdo


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag träffade också mikaela igår xD

2008-07-31 @ 12:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback