aaaw

Haha har kommit på att jag de senaste dagarna grävt runt i lådor o bokhyllor o hittade massvis me gamla minnen. Antagligen för att jag städat galet hela veckan (kan ju bara säga att det fortfarande ser helt hemskt ut här XD) Hittade lite charmiga bilder från när jag var liten :P Min frisyr på den tiden... Oj oj jag vet aldrig om jag lyckats så bra...XD

    

Hur en typisk sommar var när man va liten. Jag, Lager o Moa, 24/7 hahah :)


Har den här låten på hjärnan. Fyyfaan. Men bättre än Mer-reklamlåten iaf :P

Kommentarer
Postat av: moa

hahahaha den där bilden när jag var med, är ju på min födelsedag :D

Postat av: Jojo

moa:Haha yees, älskar din glugg där XD

2008-07-18 @ 12:50:09
URL: http://isprinsessan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback