Wannabe

Wiiie det va ett riktigt äventyr jag o Jojjo va me om XD Vi va i Betlehem två ggr XD Körde Guitar hero och Singstar hemma hos Jossän. Josssan o Jojjjo va grymma på Guitar hero, fast jag va lät bäst på Singstar....elr inte XD Jossan bor förresten verkligen på landet XD Vi åkte i år för att komma dit XD HAde ju tänkt åka pulka oxå men det blev lite för mörkt :P
Sen på hemvägen så såg J.F sitt X oxå :P 

Kameran dog precis när vi kommit till Jossan oxå. Det va bajsigt :S
 
Bild lånad från Angelica =) mahaha jag o J.L ser helt psykad

image917
jojjo i mitt hetaste nattlinne XD
image918
wohoo locking bad :P because I´m bad, bad tralalala


Kommentarer
Postat av: ska nog inte skriva det

ehmmm...jojo du var nog lite trött va? XD
locking...hahaha

2008-01-04 @ 00:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback