tuesday



Okej e just nu galet glad över att jag e ledig idag o kan göra ungefär ingenting :D (förutom att plugga kanske :P) Sov länge länge idag sen gick jag upp o körde ett litet träningspass, asså då menar jag den lilla sträckan från min säng till kylskåpet :P Naaj okaj det va ett seriöst träningspass, med armhävning o skit (jag hatar armhävningar, mina tjockisarmar klarar inte av såna :S) Känner mig duktig iaf :P

Det känns helt psykat ibland, varför kan jag va mig själv annars men inte med dem? Varför försöker jag sjunka genom jorden, göra mig osynlig på nåt löjligt vis (haha hur skulle jag kunna bli osynlig jag e 176 cm lång o så långt ifrån smal som det bara finns XD) Varför inte bara vara jag? Kan det inte vara så enkelt bara? Jag vet hur jag e jag för jag brukar vara jag. Jag har varit jag. O jag vet att jag inte e nån som önskar att jag bara kunde försvinna o vara nån helt annanstans 5 dagar i veckan. Så jaa vad gör jag nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback