tisdag

Totalt onödig skoldag, skulle helt ärligt haft två dagar extra lov. Bajsskola

Såg två läskigt små fjortiskillar idag när jag o Jojjo va på väg hem till henne. Usch usch de va löjligt små. O sen gick de runt me solglasögon på oxå. Asså visst många vill att det ska bli sommar men hallå som om det skulle hjälpa me det XD puckon.

Känns verkligen som mitt liv står still just nu, har gjort det i flera veckor nu. E det skoldag då e det lixom upp tidigt, sega runt i skolan, hem, gör läxor, sova. O så går det runt som typ ett hamsterhjul eller nåt. O de lediga dagarna sover jag bort. Snälla nån dela mer er av er kreativitet XD Jag dör snart av tristess.

Jaja o så hände ju en liten sak. O jag kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska va glad eller orolig över det. :S =)

image930

Make me smile okay?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback