Tänker inte ens försöka komma på en rubrik

Skulle va så härligt just nu att va ledig imorron, bara få ligga hela dagen o kolla på tv o bara sova. E dööd just nu. Suck vill skolka från skolan imorron. Men nej jag ska va duktig, riktigt duktig :S Startar mitt nya liv imorron. Kaffe!

Idag fick jag det lite tråkigt på hemvägen fick åka själv eftersom Jojjo hade hemspråk. Fast när jag kom till Vby blev det lite bättre :D Sandy mötte upp mig o precis när jag hälsat på henne kom Awet o typ två sekunder senare kommer Gabbi =) En riktig liten återträff där =)

Sen träffade vi på Sara senare på kvällen oxå innan vi drog till Jojjo o kolla på Ugly Betty.

O nu ska jag nog sova(som om det kommer funka) Imorron blir det data, matte o svenska. Palla.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback