sesam

Sesam öppna dig....men sesam öppnade sig inte :P

Vet ni en sak, jag har hittat 2000-talet motsvarighet till Jackson 5, de heter B5. :S Snacka om nytänkande... 

Idag har jag hängt me J, S och S. Har käkat galet mycket frukt o godis så jag måste säga att jag mår lite illa. Har typ inte käkat nåt annat än det idag.
Kanske därför jag dampade loss på alla där ett tag... Men andra människor va inte rädda, jag brukar vanligtvis käka vanlig lunch =) O juste jag träffade ju Mo-is ett tag innan oxå. Vi sjöng singstar o jag tror min kassa röst pajade ps:et XD Så för me and tha gang blev det inte så mkt att göra :S Bara flumm skum saker.

image949
O jag undrar vad de egentligen gör på St eriks... XD

image950
Asså mmmmmumms :D

neej nu ska jag leta reda på min engelskabok o plugga de 400 orden vi har i glosor. Lite skolarbete måste jag väl göra under helgen antar jag :P

pusshey  

Kommentarer
Postat av: evelina

FAAAAAAAAAN
driv inte att vi har glosor till imorgon ? :(

Postat av: sandy

hahaha, de va fett gott! men vi sjöng väl inte så mkt direkt XD

2008-01-21 @ 10:08:38
Postat av: Egoina

pussruta.. sött;)

2008-01-22 @ 13:45:19
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: A

nu blev jag ruskigt sugen på frukt

2008-01-23 @ 18:42:52
URL: http://metrobloggen.se/detskrivnaordet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback