run bitch run

Sov över hos Jojjo idag vilket betydde en kvarts extra sovmorron typ =) Vi träffade sen på Awet :D på när vi åkte till skolan, very very naajs =)

O idag har jag bara haft en lektion, cpengelska :S Sen så glömde typ våran textlärare bort att vi hade text(Det finns inte lyckligare stunder för SM1A, håltimmar e guld och studiedagar heliga! XD) Så efter att stått o väntat i en kvart utanför klassrummet så började alla att okej ska vi gå nu eller? Vågar vi det, tänk om hon kommer. Alla tvekar, börjar dra sig mot skåpen, går tillbaka till där de stod förut tvekar. Sen e det nån som får nog, i det här fallet Evelina :P Vi andra hänger på o eftersom jag har mitt skåp på plan 6, alla andra har typ på 8:an så använder jag, Jossan o Jojjo våra spionskills o skyndar oss snabbt som vinden ner till sexan, efter ett tag kommer Angelica, Carro o Madde oxå :P Jag hämtar mina prylar o drar hem efter en stunds velande från de andras sida. =)  Snacka om att mina dagar e händelserika asså XD Hej hej våren var e du nånstans?

Nu ska jag va duktig o plugga lite idrott.

Det e som tomt att jag kan höra hur det ekar...
image958




Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du och dina ''spionskills'' :P
Jo då, dom har vi allt märk av i Vby xD

2008-01-29 @ 20:02:50
Postat av: evelina

hahaha, känner att det kanske alltid är jag som får nog? :D

Postat av: Jojo

Tobbe:Haha mina spionskills e bäst. Just "mina" XD

Evelina: det e bra att du pushar så att vi verkligen gör saker! T.ex skolkar ;D Sm1a hade stannat kvar i ett år om dt inte var för att du fick nog :P

2008-01-30 @ 09:11:36
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback